جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهر شاد

انتخاب دینا به عنوان تولید کننده برتر در حوزه حجاب

نخستین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد به همت و پیشرانی مجموعه های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل گری و تنظیم گری دستگاه ها و نهادها از ۱۸ تیرماه لغایت ۲۹ تیرماه در اراضی عباس آباد،کوشک باغ هنر برگزارشد

جعفرزاده دبیر جشنواره ملی گوهرشاد: هدف جشنواره هم افزایی فعالیت‌های حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با حمایت دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی از یک سو و شناسایی و تعمیم تجربه‌های موفق و ایده‌های خلاقانه در این عرصه است.

اختتامیه جشنواره گوهرشاد ۲۹ تیرماه بود که با حضور گروه‌های فعال عرصه حجاب و عفاف و مسئولین دستگاه‌های مرتبط برگزار شد

وی افزود: پیام ما در بخش پویش گوهرشاد علاوه بر نشان گذاری عفاف و حجاب به عنوان زیبایی اصیل، تاکید بر افتخار بودن این پوشش ایرانی اسلامی برای زنان و مردان این سرزمین است. در این ارتباط محتواهای رسانه ای تهیه شده که در فضای مجازی با هشتک گوهرشاد و  حجاب من افتخار من منتشر می‌شود.

جعفرزاده ادامه دادند: دبیرخانه دائمی این جشنواره تشکیل شده است که علاقه مندان جهت ثبت نام و ارزیابی در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت goharshadevent.ir مراجعه و دراین جشنواره شرکت نمایند.


همچنین به برگزیدگان و برندگان بخش های مختلف جشنواره در قالب جایزه ملی گوهرشاد تقدیر شد.

برگزیدگان تجربه های موفق در زمینه اقتصادی فرهنگی:
لیلا بوستانی – چین چینی

مرضیه ایوتین – پرنسا

احسان اصفهانی – دینا

مریم سادات میرکیانی – مکنون

مریم تاجگردون – نورا

در قسمت داوری، آقایان علیرضا یونچی، سعید حسینی، حجه الاسلام زینعلیان و خانم ها سیدین و اردبیلی حضورداشتند، حضور خانم دکتر جمیله علم الهدی نیر در این بخش قابل توجه و حائز اهمیت بود.

در روز اختتامیه، با اجرای مدیر عامل مجموعه دینا (جناب آقای مهندس اصفهانی)، برند دینا موفق به دریافت جایزه تولید کننده برتر در حوزه محصولات حجاب شد.