لطفا اگر سوال شما بین سوالات زیر نبود، از طریق صفحه تماس با ما در سایت یا پیام در شبکههای اجتماعی ما را مطلع نمایید تا پاسخگو باشیم. سوالات پرتکرار به این قسمت اضافه خواهند شد.
گيره هاي دينا تا ٣ ماه شامل وارانتي مي باشد، در صورت افتادن سر مهره گيره، ما بدون هزينه گيره را برايتان تعويض مي كنين.
محصول گيره دينا تا ٣ ماه شامل گارانتي تعويض مي باشد، افتادن سر مهره و تغيير رنگ يا حالت سر مهره شامل گارانتي است.براي تعويض گيره به شعبه دولت مراجعه كنيد يا با شماره ٠٢١٩١٣٠٦٤٢٥ تماس بگيريد ،همكاران ما شما را راهنمايي ميكنند.
شل شدن گيره و جدا شدن آويز گيره كه به علت استفاده نامناسب مصرف كننده مي باشد، شامل گارانتي نمي شود.توصيه ميشود كه براي طولاني شدن عمر گيره ، -حتما پس از استفاده آن را از روسري جدا كنيد.– همراه لباس و روسري در ماشين لباسشويي نياندازيد.-از اسپري مسقيم ادكلن بر روي گيره خودداري كنيد.-هنگام استفاده از گيره ( وصل كردن و جدا كردن از روسري) از قسمت پايه استيل استفاده كنيد و به آرامي از روسري جدا كنيد،اصلا سر مهره را نكِشيد.
دينا آمادگي دارد تا با تمام فروشگاههاي متقاضي محصولات همكاري نمايد.براي اطلاع از شرايط همكاري و قيمت هاي عمده فروشي با شماره هاي ٠٢١٩١٣٠٦٤٢٥ و ٠٩١٩٤٣٦٤٨٥ تماس بگيريد.
هر گونه شكايت از پرستل، نحوه ارسال ، اشكال در محصول و …. را بصورت مستقيم با مديريت دينا جناب آقاي مهندس اصفهاني در ميان بگذاريد٠٩١٢٣١٦٣١٨٥
براي اطمينان خريداران محترم از كيفيت و سلامت كالا ، اگر به هر دليلي از خريد منصرف شديد، به شرط عدم استفاده از كالا تا ٧ روز امكان مرجوعي و عودت هزينه كامل تا ٢٤ ساعت پس از دريافت كالا توسط مجموعه دينا وجود دارد.با شماره ٠٢١٩١٣٠٦٤٢٥ تماس بگيريد.
-٧-حفظ حريم شخصي و اطلاعات خريدار در دينا چگونه است؟
١- مراجعه حضوري به شعب
٢- تماس با شماره ٠٢١٩١٣٠٦٤٢٥ كه از ساعت ٨ صبح تا ٤ بعداز ظهر در روزهاي اداري آماده پاسخگويي مي باشد
٣- تماس با مديريت مجموعه جناب آقاي مهندس اصفهاني. ٠٩١٢٣١٦٣١٨٥
٤- تماس با مديريت فروش جناب آقاي صفري ٠٩١٩٤٣٦٤٨٥١
٥- از طريق پيام رسانهاي داخلي و خارجي
اینستاگرام dina.original
روبیکا https://rubika.ir/dinaoriginal
ایتا https://eitaa.com/dinahijabhouse
تلگرام https://t.me/+PDBJhpaLxOjIFkkw
بله https://ble.ir/dinahijabhouse
وبسایت http://www.dina.ir/